zondag 20 maart 2011

Het was vandaag weer roerdag!

Vandaag had ik een drukke dag. Ik "moest" 2 creme's maken. De eerste was voor iemand met een droge huid. in de creme heb ik o.a. toegevoegd: jojoba-, amandel-, argan-, wilderozen- en granaatappelzaadolie, en sheaboter. Als geur heb ik voor etherische lavandinolie gekozen. Voor de olien kies ik bewust voor een biologische en koudgeperste kwaliteit. En dit is het geworden:






De tweede creme is voor mijn collega Jolanda. Hierin zit o.a.: jojoba-, abrikozepit-, druivepit- en  teunisbloemolie, mango- en sheaboter. De geur is "gecomponeerd" met etherische olien van rozengeranium, vetiver, myrthe en lavendel. Dit is mijn favoriete cremegeur van dit moment.  Deze creme heb ik gemaakt in het kader van "ruilhandel": zij heeft voor mij een zeepwikkel ontworpen.


Wat is ie prachtig he?
Oh ja, de creme is ook prachtig geworden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten