donderdag 21 februari 2013

Ik ben nu echt niet meer te stoppen: Avocado-basilikum zeep

Hallo allemaal,

Ik ben nu echt niet meer te stoppen. Onlangs kreeg ik op een geplaatst bericht een reactie van Alegria Mediterranea. Daarop heb ik natuurlijk haar zeepblog bezocht. Ik raakte totaal geinspireerd door haar zepen en moet ik nu (tot mijn spijt) zeggen dat ik een idee van haar heb "gestolen". Ik heb deze zeep, naar haar idee, gemaakt:




Verzeept zijn:
- 30% olijf
- 25% palm
- 25% kokos
- 20% groene avocadoölie

Ik heb aan de zeepmassa nog gepureerde basilikumblaadjes toegevoegd. De basilkum heeft zijn kleur goed behouden. De "strepen" komen van roze klei en cacaopoeder.
De frisse geur komt van lavandin, rozemarijn, elemie, patchouli en citroengras.

Claudia, I do hope you're not angry with me, but of course your original soap is far more beautiful!

1 opmerking: